Ygz amin inşallahhh içimi rahatlattınız 🙏 bende anlamış değilim ulturasonla bakan doktorda hiç birşeyi yok herşey çok iyi dedi sonra odadan çıkıp ben tekrar izledim de siz bir ay sonra kontrole gelin dedi hastanedeki bütün doktorlar acayip sanırım kendi doktorum da üç tane bez bagladı bende araştırmıştım herkes iki bez die bahsetmiş Ama taktı bir ay böyle kalsın işe yaramaz ama yine de kalsın dedi anlamadım ilk başlarda kaldı ama üç bez kızımın bacaklarını mahvetti bende ikiye düşürdüm bezi inşallah etki eder de sonradan Keske 3 bez kalsaydı demem analık gerçekten Zorrr ...