LivaLiva bence götürün iki tane bez kafi oluyor ilk defa üc olanı duydum yazık günah cocuga biz iki tane taktıgımız halde bacaklarında izler oluyordu. Ama korkmayın herkese dyolar bizide cok korkuttular ama hic birseyi cıkmadı varsada bezle düzelen birsey bu icinizi ferah tutun 💕 yinede basla bir doktora sonuclarınızı götürüp tekrar cektirmenizi tavsiye ederim☺️