Ayy tam benlik bir post olmuş benide alın aranıza 😂artık kendime yatırım yapacağım bebeğim 8 aylık emziriyorum bahanem tabikide hep bu oldu ama artık hiç mutlu değilim neredeyse doğum yaptığım kiloma yaklaştım 1.57boy kiloda tahminen 79 yarın sabah tam tartılıp yazarım tekrar yarından itibaren yeni bir sayfa açmak istiyorum kendime yarında lazer epilasyona başlıyorum ondan snra cilt bakımları falan yıllarca cocuk peşinde koşmaktan koşmaktan kastım tüp bebek denemeleri falan hiç bakmadım kendime şükür ki oldu artık kendime gelme zamanı