Marjinal_Anne2 hypatia evet meyve sepeti var elimizde , bebekleri var , lego da var ama hepsiyle çyle dakikalarca oyun kurup oynamıyorız
hypatia Marjinal_Anne2 dakikalarca oynamaz ki zaten ilk etapta. Siz oynayacaksınız o izleyecek şimdilik
Marjinal_Anne2 Sevvaldal oyy maşaallah demek ki zamanlari oturacak inşallah, cğnkü şu an bizde de kısıtlı yani dakikalarca degil açıkcası
Marjinal_Anne2 hypatia yaa öyle mi , anladım çok sağolun ben kendisi kuracak zannettim , diger türlü bende oynuyorum kendisiyle tabi ama
hypatia Marjinal_Anne2 tabiki. Sizi izlemeden nasıl oyun oynayacağını bilemez ki. Sizden görerek öğrenecek. Mesela bebeğin oyuncak stetoskopla göğsünü dinleyeceksiniz, bebeğe yemek yedireceksiniz, karşılıklı oyuncak bardaklarla kahve içeceksiniz böyle böyle o da nasıl oynaması gerektiğini öğrenecek
Marjinal_Anne2 hypatia anladım yaa coj çok sağolun 🙏🏻🌹 bende oynuyordum ama açıkcası anlamıyor diye bırakıyordum , ama bol bol devam edeyim ☺️☺️🙏🏻
hypatia Marjinal_Anne2 ben de anlamıyor sanıyordum bir gün bebeğine oyuncak mısır yedirmeye çalıştığımda meğerse anlıyormuş ama belli etmiyormuş dedim 😂
mutlucan Marjinal_Anne2 merhaba kiziniz su an oyun kurabiliyormu 18 aylik olduk cok az anlik oynuyor yani mandalinayi telefon yapip alo diyor ama hemen birakiyor bebegi gogsune aliyor ee diyor birakiyor oturtabildinizmi ?Bu ara yine takmaya basladim birde organlarini falan gosteriyor anne nerde baba nerde dedigimizde donup bakip guluyor bazen isaretle gosteriyor bazen sadece o kisinin yuzune bakiyor sizde durum nedir çokmu abartmıyorum acaba -
Marjinal_Anne2 mutlucan cok normal zaten hemen çyle dakikalarca kuramazlar , kızım şu an 21ayşık halen oyun kurduğumuzda öyle dakikalarca olmuyor , sizde birlikte destekleyin kurarken, 🙏🏻 Çok normal hiç ne etmeyin 🙏🏻🙏🏻
Marjinal_Anne2 mutlucan yok zaten anlık olması normal denmişti ama beraber yzatabilirsiniz 🙏🏻 Öyle öyle öğrenecekler 🙏🏻🙏🏻