Merhabalar mışlı ve hayali oyun tam olarak kaçıncı Aydan sonrA oturuyor, 18aylık olduk ama bir hocamız artık kendi kendine hayali oyun ve mışlı oyun geliştirmesi gerektiğini söyledi. Ama kızım dibimden ayrılmıyor Kİ oyun kuralım ,🤦🏼♀️🙄 daha doğrusu oynasakta sınırlı oynuyor.(bebekle oynama, bebekleri gezdirme , yemek yedirme. Ya da hayvanlar ile vs) bu tarz şeylermiş hayali oyunlar.