Filizg44 3te sendrom mu varmış ben herkese 3 yaşa gelince rahatlarsın diyorum😁 valla 5 yaşına gelecek oğlum 2de bırakmışız sanırım sendrom işini çok şüküüür🤩 ben şimdi bunu hiç duymamış varsayıyorum kızım da 2de bırakacak sendromları diye evrene güzel mesajlar gönderiyorum🙏