Filizg44 valla bu sendrom biraz çocukla alakali birsey bence. Ikiz yegenlerim ekim 9unda 4 yasina girdiler. Biri kiz biri erkek. Ikisinde de ne 2 yasinda olsun ne 3 yasinda hic tuhaf tuhaf sendromlar huylar gormedim. Hele kiz olan o kadar akli basinda ki yavrum al heryere gotur o biçim. Benim cadaloz ocagin 14unde 3 yasina girecek satacak yer ariyoruz biyere giderken anneme mi birakalim annene mi diye gerisini siz dusunun gittigimiz yerde oturdugumu bilmem cunku neyin enerjisi bilmiyorum evde de oyle kurtlular gibi. Sendrom desen tavan yani hicbi huyunun azaldigini gormedim. Bu saatten sonra bitecegine dair bi umidimde yok zaten boyle gelmis boyle gider diyecem de 1.5 yasindan sonra azitti benimki. Allah sabir versin diyorum sadece bana🤣🤣🤣🤣🙋♀️