arzuublm Anladım canım ozaman yetmeye bilir. Emzirip peşine de 60 ml takviye yapabilirsin. İstersen yine de doktoruna danış. Sütünü de arttırmaya çalışabilirsin. Bestlak damla dan çok memnun herkes. Bir de e bebekte malt içecekler var biliyorsundur. Onlar çok iyi geliyor