arzuublm Bütün mamaları deneyip tekrar aptamile döndüm. Mamayı 1 numara alıcalsın. Günlük 1 tencere su kaynatıyorum. Termos aldım. Kaynarken ona koyuyorum. Kalanıda sürahiye alıyorum. Yapıcağım zaman biraz termostan biraz oda ısısında ki sudan karıştırıyorum. Önceden derecesini ölçüyordum ama artık elim alıştı. Bileğine damlattığında soğuk ya da sıcak gelmezse 36-37 derece ideal demek oluyor. 3 aylık oğlum 2.5 saatte 120 ml içiyor. 120 ml suya 4 ölçek mama koyuyorum. Ama senin sütünde var. Mesela önce 60 ml mama hazırla. Emzir,peşine 60 ml takviye yap. Bebeğinin doyup doymadığını anlarsın zaten artık. Duruma göre arttırırsın ya da devam edersiniz. Kendi sütünü sağıyor musun?