gocebebirbayan Dilayyyyy aslında hemen yürümesi de zarar vereceği arkasından çok koşturacağı anlamına geliyor 🙈
gocebebirbayan Efemin_Annesi çok erken başlamamış mısınız ? Ben yine de 6.5 aylıkken başladım yürüteçe bindirmeye
Keremikonunannesi gocebebirbayan Öneri diyemem de bende vtech ve fp köpekçik yürüme arkadaşı arasında kalıp, fp almıştım. Düşme, hızlı gitme vb sorun yasamadık çok şükür 🤲