gocebebirbayan Bebeğiniz kaç aylıkken ilk adımı atmak istedi? Bir de kaç aylıkken koltuk kenarından tutup kalkmaya başladı ?
Bedihimm gocebebirbayan Bende düşünüyorum bunu ya acaba yurutece koysami yoksa erkenmi oğlum 4 aylık 5 ayliken felan koyamı düşünüyorum
Buglemim09 gocebebirbayan 7 aylikken tutunup kalkmayi ogrendi, 10 bucuk aylikkende yürüdü yuruteci pek sevmedi toplasan 1 ay gunde 5 10 dk ancak oturtabildim is yaparken
1prens1prensess gocebebirbayan 6 aylıkken yürütece koydum oğlumu 1-2 ay kullandı sadece 10.ayında emekledi ve tutunup sıralamaya başladı tam 1 yaşına gireceği ginde yürümeye başladı şimdi kızım 7.5 aylık 1.5 aydır oda biniyor
1kralice 7 aylıkken koltuk kenarından tutunup kalktı, 9 aylıkken yürüdü, 1 ay yürüteç kullandı günde 10 dakika
gocebebirbayan mmek_2014 maşallah ya Allahım esirgesin. Benim bebeğim 9 aylık bırak yürümeyi tutunup kalkmıyor bile 😔
mmek_2014 gocebebirbayan her çocugun gelişimi farklıdır canım üzülme hiç daha çok erken. Kendini hazır hissettiği zaman her şeyi yapar hiç merak etme 🥰
Dilayyyyy gocebebirbayan canım her bebek farklı benim kızım 10 aylıkken emeklemeye başladı şuan 11 aylık sadece koltuklara tutunuyor illa herkesin bebeği gibi yürümek zorunda değil ki bırak sağlıklı olsun da ne zaman isterse o zaman yürüsün
ozlemmtuncay 6buçuk aylıkken yürüteçe koydum 7aylıkken emekledi yine 7 aylıkken tutunup kalktı bugün 8aylık olacak desteksiz 2adım attı çok heyecanlandım
Zlm gocebebirbayan istek konusunda bizim kız 4 aylıktan beri tuttuğunda koltuk altından adım atiyo koltugun kenarında kendi tutunup duruyo ama kendisi kalkamiyo tabi 😄
gocebebirbayan Efemin_Annesi çok erken başlamamış mısınız ? Ben yine de 6.5 aylıkken başladım yürüteçe bindirmeye
Keremikonunannesi gocebebirbayan 7-8 aylık yürüteç kullanmaya başladı. 11. Ayda yürüteçi kaldırdım, yürüme arkaşıyla adım atmaya başladı. 12. Ay 1 haftalıkken desteksiz tam anlamıyla yürüyordu.
gocebebirbayan Keremikonunannesi sizce bende yürüme arkadaşı almalı mıyım? Koluma yaslanıp yürüyor ben tutmasam da. Belki ona yaslanıp yürür
Keremikonunannesi gocebebirbayan Ben faydası olduğunu düşünüyorum. En azından oğlum için faydalı oldu. Keşke daha erken alsaydım dedim. Yorumlardan dolayı düşerse diye biraz endişeli ve kararsızdım da. Sağlam, biraz ağır bir ürün alırsanız düşme gibi bir durum da olmuyor çok şükür.
gocebebirbayan Keremikonunannesi hangi marka model önerirsiniz? Aklımda hep fisher price var ama iyi mi o
gocebebirbayan Dilayyyyy aslında hemen yürümesi de zarar vereceği arkasından çok koşturacağı anlamına geliyor 🙈
Keremikonunannesi gocebebirbayan Öneri diyemem de bende vtech ve fp köpekçik yürüme arkadaşı arasında kalıp, fp almıştım. Düşme, hızlı gitme vb sorun yasamadık çok şükür 🤲