Evet babam korona oldu annem memur 2 aşılı. Karantinası yoktu, işyeri amiri insiyatifinde 5 gün işe çağırılmadı ama dışarı (markete vs) çıkabildi. 5 gün sonra test yaptırdı, negatif çıktı zaten belirtisi vs yoktu. Test sonucu çıktı, ertesi gün işe gitti. Bulaş olmadı.