Kaynımda covid pozitif çıktı karantina verdiler ona. Ancak aynı evde yaşamasına rağmen kayınvalidem ve kayınbabama aşılı olduğu icin karantina vermediler istedikleri gibi dışarı çıkıyorlar.çok saçma geldi bana . Aşılı olup da covid olan da var. Çok şaşırdım ya bu duruma..böyle birşey olduğunu biliyor muydunuz