Ben de pijamacılardandım taa ki kızımdan sonra evde giymek için 3 tane renkli tayt aldım fitilli olanlardan. Aynaya baktığımda kendimi iyi hissedeyim de kızıma daha enerjik daha mutlu olayım istedim. Ben mutluysam evladım da mutlu, felsefem bu. Ben motivasyonu yüksek olunca her şeyin en iyisini yapmaya çalışan birisiyim, bu da kızımla oyunlarımıza ve ilişkimize çok yansıyor. Mevzu kocamdan önce ben ve kızım. Biz enerjik isek kocam eve gelince onunda enerjisi değişiyor. Ben gerginsem herkes gergin :) Bu arada kızım 4 aylık🌸