Emelmehhmet her ne olursa olsun evde bakım kendinizinde özgüvenini yerine getiriyo. Bende hep tayt sweat yada tayt tişört gezerim. Saçlarımı elimden geldiğinde şekillendiririm. Özel günlerde korona sebebiyle yemeğe dışarı çıkamıyoruz diye hep evde elbiseler tercih ettim hatta dışarı çıkıyo gibi topuklu ayakkabılarımıda giydim. Bunlar kendimide iyi hissettiriyo. Eşim bana baktığında hala genç kızlara taş çıkarırsın cümleleri belki beni biraz daha bakıma itiyo. Hatta bekarken bi sanatçı vardı kocası boşamıştı boşanma sebebi olarak ekran önlerinde bakımlı evde panduf terlik giyiyo gerekçesiydi o belki beni etkilediği için ev halim dışarı halimden daha bakımlı olmasını tercih ediyorum. Kocam beni güzel görsün. Erkekler tabi ki her halimizle severler bizi. Ama paspallık olmasın bence hayatımızda. Tayt tişört bunlar pahalı yada zor şeyler değil. Alıp giyinin yarın öbürgün o kdr doğum yaptın çocuk baktın ama hiç kendini paspallaştırmadın dedirtmek en güzeli.