denizzzz95 ya bu benim ikinci bebeğim ilk bebeğim de bende geç başladım arada unutuyordum bide sonra demir eksikliği çıktı fakültelerden çıkamadım kanser olabilir dediler testler bilmem neler en sonunda demir eksikliği çıktı ilaç kullandık çok zordu o yüzden bunda korkuyorum düzenli kullanmak istiyorum ama 3 ayda bana erken geldi bide kakasını yapmayınca vermedim bende daha 4 aydan sonra başka ilaç denemeyi düşünüyorum