Kızlar bi kısmınız hatırlar belki bebişim kaka yapamıyor defalarca post açmıştım emiyor bu arada.İyice zorlanmasın diye kan damlasını vermedim şuan 4 ay 23 günlüğüz.FERRUM önerdi eczane onu almıştım başılıcam ama kaç damla vereceğimi bilmiyorum🤦🏼♀️Kiloya göreyse 10 gün önce falan 8400dü