Gamzegoktas67 Ben doğumdan çıkar çıkmaz doktorum takmami söyledi cırt cırt olan korselerden kullandım ve varis corabi giydim 40 gün kullandim çokta faydasını gördüm 4 aylık bebeğim var ve şuan karnım gayet çekildi
Hayris Bademlilokumm yani sürekli emzirirken bi hararet oluyor sürekli ter içinde bide onu giyemedim açıkçası
Sibelkerim Bademlilokumm cırtcırtlı olanlardan kullandım kademeli oluyo göbek şişi indikçe daha çok sıkı takabiliyosun gece gündüz takmıştım 1 ay boyunca zaten kullanmaya başlayınca anlıyosunz rahatlığını etrafımdaki herkese söylüyorum korsesiz sezeryan doğuö zor olur diyr şöyle söyleyim doğumdan 1 gün sonra tek başıma hastane bahçesine çıkıp hava almıştım