Bademlilokumm doktorumun da önerisiyle hastaneden çıktığım gibi taktım, medikallerdeki cırt cırtlı olanlardan almıştım çok da rahat ettim. Göbeğin yağlı kısmını tabiki yok etmiyor onun için spor gerek ama doğumdan sonra sanki içeride bir bebek daha varmışcasına bir şişlik vardı bende korseyle bir haftaya indi