Zeynep1454 bunu 2 sene önce söyleseydiniz belki ama kusura bakmayın insanlar artık elindeki avucundakini satıyor arabası olan benzinini dolduramıyor. Çocukların oynayacak ağaç kabuklarıda kalmadı sokak arkadaşlarıda ha bu arada başında bekleyecek annelerinin çoğuda tek maaş yetmediği için çalışıyorlar yani o tabletide zorla alıyorlar mağazaya gidip bişeyi sıfır alanlar maddi durumu iyi olanlar. Ayrıcada bunlar lüks olarak gördürmeleri ve gördüren sisteme asıl sitem. Çocuğumun telefonu tableti bir ihtiyaç lüks değil 2021 de yaşıyoruz, araba bir ihtiyaç ikinci bir araba lüks, ev bir ihtiyaç lüks değil , insanların alışveriş yapma ihtiyacıda var, karnını doyurmak bile ihtiyaç marketlerde kg 15 liradan aşağı meyve kalmamış bu da mı lüks? Yapmayın şöyle ya hep bu yüzden bu sistem değişmiyor