Selamlar 🖖🏽
Ülkede ekonominin perişan olması yüzünden psikolojisi etkilenen var mı benim gibi??
Maddeci bir insan değilimdir, azıcık aşım kaygısız başım mottomdur. Ancak kazandığımız paranın pul olması yüzünden günden güne fakirleşiyoruz. Eşimin ve benim kazancım iyi olmasına rağmen şu son bir yılda acaip kıstık her şeyden, çocuk ve beslenme hariç. Avrupa’da yaşayan kız kardeşim aldığı öğrenci bursuyla bizden çok çok iyi yaşıyor.
Kazandığımız az olsaydı ama değeri olsaydı, birikim yapmanın bir anlamı olsaydı bu kadar kötü hissetmezdim herhalde. Bereketi veren Allah’tır bundan başka inancım yok. Öte yandan resmen soyuluyoruz, her şeye değerinin çok üstünde ödüyoruz ve bu benim gururumu kırıyor açıkçası. Nasıl bir zamanda yaşıyoruz böyle?
Sizler neler düşünüyorsunuz, ben mi fazla duygusalım yoksa?