Momyboygirl Tam 10 aydır bu durumun içindeyim. Postlarımı okursanız durumu görürsünüz. Psikoloğa başladık. Hayattan kopmuş,tükenmiş vaziyetteyim. Artık hissizleştim sanki. Oğlum kardeşine zarar verdiğinde öylece bakıyorum,tepki dahi veremez oldum. Çok zor demek bile az kalıyor.