alinaannee tabiki zorlukları çok oluyor ama ilk zamanlara göre biz şuan daha iyiyiz ilk zamanlar çok karışırdım kızıma kardeşine dokunma,elleme diyerek sürekli çocuğuma psikolojik şiddet uygulardım yani daha şuan böyle olduğu kanaatine varıyorum :)şimdi rahat bırakıyorum gördüğüm şu aslında sadece kardeşini
kesfrtmek istiyor ona dokunmak istiyor benimde rahat ve sakin olduğumu gördüğü için zarar vermeden yaklaşıyor bazen ara sıra yine elini kolunu sıktırıyor ama karışmıyorum ileri gitmediği sürece şimdi daha sakin oldu kızım hatta kardeşini uyutmak istiyor ayağında sallıyor ninniler söylüyor şuan çok keyifliyiz 🥰 yani demem şu bir alışma süreci var oda bir zaman sonra geçiyor Ama o sürede çocuklara çok mana yüklememek gerekiyor ikiside bir bebek aslında ona göre davranırsak çok çok güzel geçiyor 🙂