Elifhfsa bişey sorucam 50 günlük bebeğim var onunda reflusu var dediler gaviscon verdiler. Gaviscon u kullandıktan 36 saat sonra kakasını yapabildi. Şimdi bunun üzerinden 24 saat geçti kaka yapamıyor yine.. sizler bu ilacı kullanmissiniz nasıl sürdü. Kakasıni yapamama normalmi çocuk kıvranıyor ama. Yapmak istiyor herhalde yapamıyor ağlıyor