KROAG Elifhfsa benim bebeğim doğdu andan itibaren kullandı.Reflüsü vardı üç aylık hala kullanıyoruz ilk zamanlar çok üzüldüm ama baktım ilaç bebeğimi rahatlatıyor.
Ayse92 Tugceadil etkisi oluo mu gerçekten öyleyse veririm ya bide aç karnına ya benmki sürekli meme istio ağlıo memeyi vermekten şurubu unutuorm bide emdikten snra hemen kusuo şurupta çıkıodur heralde
Tugceadil Ayse92 evet etkisi oluyor ac karnına veriyorum ben sütünle birlikte biraz bekletip sonra emziriuorum ama bebek tam doyana kadar değil doymadan çekiyorum memeyi
Nurgennur Senaktas bana doktorum motillum diye bir ilaç var olaki başka doktora gidersen bebeğine yazarsa şakın ama şakın kullanma dedi 😧
Minikprenseees Elifhfsa yok ilaçla değildir kaç gündür kakasını yapmıyor masaj hareketleri yapıyor musun günlük
Minikprenseees Elifhfsa sadece anne sütüyle adam besleniyor normal. Siz yine de karnına zeytinyağı ile mesaj yapın gazına iyi gelir
Ayse92 Tugceadil bugün öle yaptm yine çıkardı biraz peynir gbi kusması hiç bitmio zaten birazdan doktora götürcem
Tugceadil Ayse92 bebeğinizi emdikten gazı çıktıktan sonra dik uzatın aynı şekilde beşiğinde biz doseginin altını yükselttik bas koyduğu bölümü yedikleri yukarı çıkmasın die doktor dedi
Aymira Elifhfsa o ilaç mide içeriğini koyulaştırıyor bebeğin kusmasını engelliyor o yüzden kakası da yoğunlaştığından yapmamıştır
deletedmom2200 Elifhfsa bebekler için gaviscon’un infant versiyonu var onu kullanıyorsunuz değil mi ? Benim bebeğime de verdi 3 gün kullan dedi reflüsü vardı ama kullanmadım
Elifhfsa deletedmom2200 bnada kullan dddi yarın gtcem ama bugün son bida kullanmam mahvetti önceden dha iyydi kakasını yapamıyor kıvranıyor ağlıyor ya