Tuti29 Deleted0979 salçayı a101den almış olmanız a101i suçlu göstermez. Salca öncü markasına ait a101 üretmiyor ordaki çalışanlar "dur bi bakalım salçanın içinde belki kurt filan çıkar mazallah"diyip açıp bakamayacaklarına göre ne biçim yaklaşım bu. Ordakilerde maaşlı çalışan. Biraz empati lütfen.
lanadelmiyav Tuti29 eee ne yapacaktı peki? İçinden kurt çıkmış yahu. Bir tüketici olarak tabii ki haklarını kullanacak. Personele bir şey demiyor ki ayrıca.
[silindi] Deleted0979 benim irmiğin içinden bir sürü böcek çıktı direk çöpe attım skt yeniydi ona rağmen böyle oldu
Tuti29 lanadelmiyav a101e gidip ki koşulsuz iade var zaten, durumu izah ederek çünkü onlarda gereken yerlere bilgi veriyor (eski a101 çalışanıyım) iade edip direkt öncüyü şikayet edebilir. Burda yazılanlar gibi kafalarına fırlatmak yok zamların suçu onlarınmış gibi davranmak benim kastettiğim.
eceunverkanra Deleted0979 🤦🏼♀️ İcinden kurt cikmis demek ki urunumuz dogal derlerse sasirmayın🥲 Cok gecmis olsun😕
Burcu60 Esraa- katılıyorum size bende bı ara çalıştım orda ve gerçekten tarihi geçmemiş bı urunse çalışanın ne suçu olabilir bence A 101 değil öncü yu şikayet etmeli
lanadelmiyav Tuti29 bilmiyorum, A101 den alışveriş yapmadım hiç. Siz biraz hassas düşünmüşsünüz muhtemelen eksi çalışan olduğunuzdan. Başıma fırlatma da olayına gelince de, mübalağa yapıldığını düşünüyorum.
Tuti29 lanadelmiyav illa a101 değil diğer marketler içinde geçerli. Arkadaşın post başlığından a101e sitemi de belli ediyor kendini.