Deleted0979 Az önce yemek yapıcaktım içinden kurt çıktı ben bunu nereye şikayet edebilirim daha yeni almıştı eşim salcayı
Alina16 Deleted0979 aldığın yere götür yüzlerine fırlat zamladıgınız ürünler müsait yerinize sabitlensin diyip çık 😂
Asafeymeninannesii Deleted0979 Mideeemmmmm 🤢 A101 müşteri hizmetlerini ara istersen SKT geçmemiş değil mi ? Gerçi onunla alakası olacağını sanmıyorum
Esraa- Alina16 yüzlerine fırlat ne ya. Orda çalışanların ne suçu var. Kendi halinde evine ekmek götürmek için oranın her türlü ağırlığına katlanan insanlar. Şikayeti öncü markasına yada A101 yetkilisine yapabilir.
Mucizem21 A101 de hep bu sorun var tarihi geçmiş yada az kalmış ondan dolayı ekmek ve sebze dışında bişe alınmamalı bence bende irmiş aldım 1 gün dolapta kaldı hemen kurtlanmıştı🤮
Burcu60 Esraa- katılıyorum size bende bı ara çalıştım orda ve gerçekten tarihi geçmemiş bı urunse çalışanın ne suçu olabilir bence A 101 değil öncü yu şikayet etmeli