Derinn Ayayselll dun ben onuda tattirdim yine yemedi öyle üzülüyorum ki eşim de kızıyor kendini çok yıpratıyorsun diyor biraz kendi halinde kalsın aç kalırsa mecbur yer diye öyle yapmayı düşünüyorum
Derinn Srht bizde pütürlü hiçbirşey yemiyoruz bn pütür sorun etmiyorum keşke diğer türlü de yese onada raziyim günde abartısız 10 çeşit yapıyorum hiçbirine ağzını açmıyor bende gelişim için üzülüyorum ama olmayınca olmuyor gerçekten
Ugggg Derinn biraz sabırla gecer ins ben ilk başlarda 60 ml mama yapiyodum 30 ml yiyodu kalanı zorla yediriyodum bu sefer kusuyodu demekki tok fazlasını kusuyo sonra direk 30ml yaptım hala cekiyosa biberonu tekrar 30 yaptım diğer türlü çok yaptığımda hep çöpe gisiyodu
ElZu24 Derinn benim oğlum 13 aylık ne yaptıysam sevdiremedim çok canım sıkılıyor..mamayı görünce gözleri parlıyor çorba falan içiremiyorum sinir oluyorum..pankek bide köfte seviyor
teachersrn Srht oğlum pütürlü yiyor onda sorun yok ama az yiyor zor açıyor ağzını hep oyunla şarkıyla falan annem yedirirken ben karşısında dans ediyorum düşünün 😄 Doktora göre gelişiminde sorun yok kilosu iyi ama yemek zamanı gelince bütün keyfim kaçıyor
ElZu24 Derinn valla deliriyorum artık yaşıtlarına bakıyorum bide oğluma bakıyorum yşzayıf kalıyor yanlarında..5 kaşıktan fazla yemiyor çorbayı..nasıl alıştırıcam onuda çözemiyorum çaresiz kaldık valla yaa
Derinn ElZu24 ben doktora gitmeyi düşünüyorum ama doktorlarda normal karşılıyorlar herzaman yemesin bisey olmaz diyorlar
Derinn ElZu24 evet umursamıyorlar makarnavitma diye sayfa var karadut özü getirenler iştahı açıldığını yazmış alabilirim denemek için
songulfatiharas Derinn eline farklı bişeyler verdinizmi ilk defa gördüğü ben genelde mutfak eşyası veriyorum kavanoz kapakları benin hayat kurtarıcım
Derinn songulfatiharas evet bende kapak verdim eline neler verdim 3 kasik zorla yedi bugün başka zorlamadım akşam muhallebi yaptım eskiden severdi yine 3. Kasıkta ağzında bıraktı nefesi kesildi birden bir daha vermedim bundan sonra zorlamıcam 3 kasik istiyorsa 3 kasik yesin