Ayniyiz 11 aylik.. sabahtan beri yaptiklarimdan 2 3 kasik zor aldi..hep meme hep meme.. bu aptamilin gece kasik mamasi biraz kurtardi beni yatmadan ve sabahlari veriyorum bazen yiyesi tutuyor enazindan bisey yemis oluyor. Bizimki blw olarak elma fln seyleride yiyemiyor tam cignemiyor dolandiriyor agzinda eziyor gibi biraz hemen yutmak istiyor yutarken boguluyor valla sasirdim bende.