Merlinlin -Alaz2020- gece uykusuna 8 buçukta geçti çocuk b3n hala izlemedeyim ya sanki askere gitti ne olacağız böyle bilmem ama alışacağız inşallah 😂
elifizm tospikmomm odamdaki beşiğine sığmıyordu. Zaten aynı yatakta yatmıyordum düşer ezilir sıkışır diye çok daha güzel uykuları oldu hiç sıkıntı da çekmedim . Güven problemimizde yok. Anne zamanını bilir bence, bebeğine göre haraket etmek en doğrusj😊
Lazrail -Alaz2020- benim kiz bessikte uyuyor ama sanmiyorum o yuzden uyansin aliskanliktan uyaniyolardir bence en iyisi ben memeden kesene kadar bekliyim😂😂