Seyda00 2 aylık benimki pazar günü yaptırdık evde oldu dikişli oldu ilk gün çok zor oluyor ama diğer günden sonra düzeliyor ara ara acı oluyr ama o kadar da olur bizim doktor tam tersi söyledi bir beden küçük bez bide bağlayınca yukarıya doğru iyice sıkıştırıp öyle bağla dedi bardak kullanma sakın dedi 🤷