Bizde bugun sunnet ettirdik oglumu. 4 ay 26 günlük. Doktorumuz narkozla uyutmayi tercih etti. 35 dk sürdü ameliyati. Narkozdan uyanirken cok agladi yarim saat hic araliksiz. Sesi kesilecek sandim. Aclikta etkiledi tabiki. Yarim saat sonra emzirdim. Biraz daha iyiydi. Sonrasinda uyudu. Ilk cisinde cok az agladi. Hemen dikkatini dagittij. Doktorumuz kagit bardagi yapistirmis 3 gun hic dokunmayacaksin dedi. Ilac olarak fitil verdi. Kremi 3 gun sonra surcez dedi. Pazartesi kontrolumuz var. Oglum kipir kipir cani acimiyor heralde. Dikis var mi yok mu nasil yapildi hic bilmiyorum. Suanda pipisi seffaf bir bantla sarili kenarinda da karton bardak sabit. Cok sukur ates olmadi suan icin. Narkozdan dolayi kusuyor o riskli biraz. Onun icinde sirayla nobet tutuyoruz. Insallah tez zamanda iyilessinler. Gercekden zorunlu bisey olmasa tahlil verirken vazgececektim. Insan hic kiyamiyor evlat olunca cok baskaymis. Beraber agladik ama ilk hali gecti cok şükür. Rabbim ayakalarina tas degdirmesin evlatlarimizin insallah.