Narab ben de çok üzüldüm çok ağladım. Yine de denemeyi bırakmayın. Benim bebeğim prematüre memeyi güzel çekmeye başladığında sağım yüzünden sütüm aşırı tazyiklenmişti onu çözemedim yoksa emecekti. 6,5 aylık oldu şimdi. Sağmaya devam ediyorum. Zaman zaman azalıyor sonra düzeliyor. Hep yetti ama. Düzenli sağım ve en önemlisi moralle bu iş yürüyor. Sütüm gelecek mi kaygısıyla sağmak bile sütün gelmemesine sebep oluyor çok hassas 🤷🏻♀️😔