annesininkizisi anneliğin zorluğu tartışılmaz ama sağarak beslemek açık ara çok zor bir olay. 2 3 saate bir sağ, yıka, dezenfekte et, kurut. Bebeği besle tekrar sağ sürekli bir döngü. Gece bebek uyurken uyumak yerine süt sağıyorsun.Makineyi yıkıyorsun. Tam yatayım diyorsun bebek acıkıp uyanıyor. Onu besledin uyuttun. Biberonu yıkadın,biraz yattın tekrar süt sağmak gerekiyor. Bunu yaşayan anlar ancak. Size yardım eden kimse yoksa yetişmek imkansız. Benim annem var yanımda ona rağmen yetişemiyorum. İşe de başladım 2 ay oldu.