Aryam1 Blw yönteminde boğulur diye ben çok korkuyorum 😒 geçen 1 dilim elma verdim eline altta 2 tane dişimiz var koparmış az kalsın boğuluyodu habire öğürdü durdu cok korktum bidahada denemedim 🥴
renkliruya Aryam1 Bu benimde başıma geldi ve o günden beri korkuyorum. Şimdi daha rahatız 10 buçuk aylığı ama hala içimde korku var.. Sanki büyük parçaları hiç yiyemeyecekmiş gibi hissediyorum..
Deletedmom47 Aryam1 Buharda pişirerek mi direkmi verdin canım ? Direk vermemelisin elma ,armut olsun .Her meyve sebze buharda haşlanarak yoksa kendini kurtaramaz yani .
Deletedmom47 Zeytinli Umarım öyle olur .Maşallah güzel ilerlemelerini kaydedersin inşallah .Teşekkürler iyi dileklerin için 🌿🌿🌿