Elife_unal 22 23 yeterli oda bebek olduğu için Ocak doğumlu kızım o kadar bastırmadan ben😂Sibirya soğuğu yok sonuçta evde ısınıyor zaten usutugu anlamak için atesolcerle ölçün el yoluyla yanilirsiniz 36.5 ideal 35.5 36 ise usuyordur 36.7.3.8 ise kalındır üstü eve de termometre alın nem oranı evin sıcaklığı söyler daha kolay olur size isilik için suyun içine gül suyu koyun biraz aletini ara ara değiştirin gündüzleri hava sıcaksa evi havalndirin geçer.