Bebeklerin üşüdüğünü özellikle göğüs ve sırt bölgesinden anlayabilirsiniz genelde elleri ayakları soğuk olur zaten. Siz ne giyiyorsanız bi tık fazlasını giydirin. (Mesela evde uzun kollu giyiyorsanız uzun kol çıtçıtlı+uzun kol tulum/kıyafet gibi akşamları yelekte olabilir (sıcaklığa göre) Daha çoğuna gerek yok inanın. 23-24 derece ev içi sıcaklığı yeterli bebekler için.