Bir_prens_bir_prenses Sema2525 üşütmüş olabilir yada sizin yedignizle alaka biseydir ne yediniz bi düşünün
Mervece0308 Nohutannesi kesinlikle ben çok yaşıyorum bu durumu o yüzden özellikle süt çok biriktiyse bir miktar sağıp öyle emziriyorum
Nohutannesi Mervece0308 çok mantıklı. Bir de ön süt karbonhidrattan zengin olduğundan çocuk daha sık emmek istiyor. Gazlı bebekte sık emmek de gazı arttırıyor
Clouds Sema2525 sümüksü veya kanlı değilse korkmayın, mamadanda olabilir anne sütü alıyorsa rezene çörek otı vs lerden oluyor
Clouds Sema2525 o zaman bezi yarım saat içinde hastahaneye götürüp test yaptırın. En fazla Yarım saat bekleyen bezde test yapıyorlar