Mama içiyorsa ondan olabilir , içerde bekleyen kaka da yeşile döner , üşütmüs olabilir , en kötü ve son ihtimal enfeksiyonu olabilir.
Doktora danışmakta fayda var .
Oğlum 9 aylık olmak üzere daha toplasan 3 5 kere ancak sarı kaka yapmıştır . Hep yeşil yapar. Mama kullanıyoruz