Bao merve5561 o dönemde biberon verlmez. Şırıngayla besliyorlardı. Evet oğlum hemen tutmuştu mememi. Biberon verrlerse sorun olur diye düşünüyorum.
baloglaninannesiiiii Bao aslında benim biberon ile beslediler 3 gün mama verdiler sonra sütüm geldi sagıp götürdük 6 gün biberon ile içti ama ilk veriste mememi tuttu çok şükür
22102021 baloglaninannesiiiii Kac gün kaldı canım senin ki bizimkine de kanda enfeksiyon var dediler de
Beyzaduru09 merve5561 Benim oglumda 16 gun oldu dogum yapalı 16 gündür kuvezde ama erken doğum 33 haftalik dogum yaptım solunum sıkıntısı vardi ama şimdi kendi kendine nefes alabiliyor haftada birkere gidip görüp geliyoruz ne zaman çıkacak belli değil 😏
merve5561 Beyzaduru09 bir an önce kavuşun inşallah canım benim oğlum dün çıktı yanımda şükürler olsun küvöz yolu bekleyen her anneye dua ediyorum sürekli
Beyzaduru09 merve5561 Amin canim insallah bizde biran once kavusuruz😒🥰 rabbim oglunla uzun ömürler versin 🥰
22102021 merve5561 canım bizde senin gibiyiz 15 oldu bugün 1 2 güne kesecez antibiyotiği dedi doktor ama ne zaman çıkar bilgi verilmiyo maalesef bekliyoruz
22102021 Safiyee42 bende senin gibi oldum canım bugün 15 gün oldu bekliyorum hala ne zaman verirler bilmiyorum
merve5561 22102021 çıkar canım inşallah biran önce şimdi güzelce uyu dinlen çıkınca uyuyamıyor insan daha
baloglaninannesiiiii 22102021 en kısa sürede sağ salim sağlığıyla çıkar Allahin izniyle sakın stres yapmayın sütünüz gelmez yada kesilir bu halimize şükür dedik hep dua ettik kavuştuk darısı size inşallah