Kızlar geçen hafta cumartesi bebeğim doğdu 37+0 da doğduğunda biraz solunum sıkıntısı var diye kuvöze götürdüler bugün tam 1 hafta oldu 7-10 gün arası demişlerdi tedavisi hala çıkarmadılar şuan hiçbir solunum desteği almıyor kendi kendine alıyor 2 gündür nefes antibiyotik tedavisi uyguluyorlarmış bizim gibi olan var mı kaç günde çıktı kuvözden