kucukprensinannesi genel olarak yorum yapıyorum sımdıden soylıyım
bu bebeklerın neden hemen bı duzene kavusacagını dusunuyosunuz veya beklıyosunuz cıdden anlam veremıyorum
2 yasına kadar nerdeyse sureklı devamlı bı duzen beklemeyın olmaz
her bebek bır degıl yaomayın beklentı sızı yıpratır
bebej bu dıs donemı atagı derken zAten kalıcı bı duzenınız olamaz bu ayda
o yuzden kendınızı hırpalamayın
evet yorucu stres yapıyo bıtkın dusuyoruz ama beklentı oldukca ne zaman uyuyacak duzene gırecek dıye dusundukce sıze zarar
bekleyın sabredın elbet olacak hepsı ama zamanj var