kucukprensinannesi Malesef uyku gerçekten çok zor.
Her anne için öyle.
Kızım dört buçuk aylık olana kadar sabaha kadar deliksiz uyurdu akşam 10 da uyuturdum sabaha kadar öyle alışmışım ki bu düzene bir buçuk iki aydır çok zorlanıyorum.
Bazen iki saate bir uyanıyor, bazen deliksiz uyuyor, bazen uyuyana kadar feryat figan.
Çoğu zaman bu süreci sakince atlatabiliyorum ama işten gelip yorgun olduğumda zulüm oluyor 😒😒