Ilayda86 Dalya normal diye biliyorum süt emdikçe geliyor be emzirdikçe de çoğalıyor ama yine de doktor kontrlllü girmekte fayda var ytd.
Dalya Ilayda86 bu konuyu prki çocuk doktoruna mı söylemem gerekir adam demesin sonra banane sizin memenizden diye 😂😂😂 malum acemiyim daha yanlış bişey yapmayım
Milena11 Dalya eveeeet çok normal sizin yapmanız gereken bebeğiniz her ık mık dediğinde memeye yapıştırmak 🙈