Merhaba taze anne 😍 öncelikle hayırlı olsun. Her anne sanırım lohusayken böyle düşünüp durmuştur bebek emiyorsa doyuyorsa yeterli sayıda bezi çıkıyorsa hiiiç endişelenme. Birde çok psikolojik sürekli sütüm var bebeğime yetebiliyorumdiye içinden geçir, dua et🥰💙