Deletedmom4440 He kız tam tamına 8 gün gecikti ve hep uygulamadan takip ederdim asla şaşmazdı bu ay şaştı ve 8 gün ne zaman şaşsa hamile kalıyorum. Bugün hamilelik testi aldım ama daha cesaret edip yapmadım daha 5 aylık bebem var üstüne üstlük korunduğumuz halde olmuştu o da yıldım kız 🥲