Deletedmom4440 benim geç döllenme olmuş oğlumda. Adetim 10 gün gecikmişti son aylarda hep öyle oluyordu . Bende test yapmaya korkar olmuştum negatif diye. Test yaptım 10.gün pozitif çıktı kan verdim değerde yüksekti ama 13.günde doktora gittiğimde kese var ama bekleyelim geç döllenme olabilir dedi. 1 hafta sonra gel demişti o zaman duyduk kalp atışını. Şimdi 16 aylık 😁 bu ayda 10 gün geciktim korkudan öldüm dirildim neyseki bebek yok çok şükür😂