Deletedmom636262 YigtnAnnesi valla kuzum bende onu düşünüyorum bir sürü polis 👮♂️ 🤣🤣🤣 beğenir mi beğenmezmi inan bilmiyorum 🤷♀️
Beyziikoo YigtnAnnesi Aynı sorun bende de var yaa çok heves ediyorum yollayayım diye ama çekiniyorum 😂😂😂😂 Şey diyormuş akşam gelince aşkım teskereyi aldım sayende 😂😂😂😂
BenMathilda Deletedmom636262 Güzel ama bence esas güzel olan, sevdiğinin senin için kuracağı cümleler olur. Șairane olmasa bile, senin için üretilmiş, sevdiğin insan tarafından kurulmuş cümleler..
Tuti2688 YigtnAnnesi daha çiçek almadım ki önce notu halletmem lazım akşam da çiçeği yarın de eve yollatıcam çünkü 4/12 çalışıyo😅
bebiskoooo Tuti2688 akşama daha büyük bi hediye ile bekliyorum yazabilirsin bence ya da hep yolluyormuş öcümü aldım yazabilirsin 😅😅
Beyziikoo Tuti2688 Güzel bir şey yapacaksınız ne yazsanız çok mutlu olacaktır emin olun Allah muhabbetinizi daim etsin inşallah 🤲🏻
YigtnAnnesi Beyziikoo 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 sesli güldüm hahahaha bende vallaha hep aklım dada yapamiyorum orkide olur mu gi
Beyziikoo YigtnAnnesi Bak canım bunlar çok güzel bence 😍 Beyaz olan Barış çiçeği diğeri Atatürk manalı da 🤗 Eşim iki hafta önce Atatürk çiçeği aldı bana öyle güzel öyle canlı ki maşaAllah huzur veriyor ❤️
Gizemlibirisi YigtnAnnesi çiçek sepetinde teraryum çiçeklere baksana. Bence çok güzel..böyle içinde yaşlı karı koca olan teraryumlar var. Böyle birlikte yaşlanıcaz der gibi. Çok hoş
Tuti2688 YigtnAnnesi kuzum ben bizim burda çiçekçi var oraya gidicem çiçek sepetinden alırsam kart ortak anlar 🤣
Deletedmom636262 YigtnAnnesi bende düşündüm artık göndericem sen polis bende gönlünün hırsızı diye 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣