Şimdi arkadaşlar eşime çiçek göndericem normal sıradan ,özel bir gün yok saolsun kendisi yollar ve hep şey der ben çok merak etmişimdir bana çiçek gelse ne hissederim diye laf arasın da söylenir🙈 . Ben ilk defa böğle bir şey alacağı için özel olsun sözler istiyorum şimsi gönderin gelsin bacılar🙃