BARANN24 merhaba özel eğitim öğretmeniyim rehberlik araştırma merkezinde çalışıyorum yani günde birçok çocuk geliyor bize bu şekilde ama bence otizm denilmesi için daha bariz tepkileri olması lazım , genelde işitme de sıkıntı var gibi davranıyorlar işitme testi yaptıran çok var acaba duymuyor mu çocuk diye ama çocuk duymamazlıktan gelip tepki vermiyor aslında ve göz teması saniyelik oluyor genelde ayrıca çamaşır makinesine benim kızımda çalıştığını görünce bakıyor çünkü ses çıkaran dönen birsey o aylarda ilgi çekiyor , benim kızımda eline alıp şallar kapı konusunda açık kapı görmesin onuda açar açar kapatır yani bunlar diğer çocuklarda da olacak şeyler , TV telefon vs uzak tutun eğer 1 buçuk 2 yaşında bu davranışlar artarak devam ederse o zaman şüphe duyun ama bence davranışları ayina göre normal diye düşünüyorum